Ewa Redel-Bydłowska doradcą zarządu Grupy Wydawnictwo Kobiece
Spółka wzmacnia strukturę, by zwiększyć udział w rynku. Branża wydawnicza stoi przed coraz większymi wyzwaniami. Konkurencja w dziedzinie publikacji, zwłaszcza w erze cyfrowej, staje się coraz bardziej zacięta.
2024-05-23, 14:20

 W odpowiedzi na te wyzwania Grupa Wydawnictwo Kobiece utworzyła stanowisko Doradcy Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu.

Zdecydowałam o wprowadzeniu do organizacji nowej roli o strategicznym znaczeniu, która będzie łączyć cele i działania w sprzedaży oraz marketingu. Celem tej zmiany jest większa synchronizacja działań sprzedażowo-promocyjnych w oparciu o jasne wskaźniki, wzmocnienie struktury odpowiedzialności oraz kreowanie strategii rozwoju zapewniającej stabilną pozycję rynkową - mówi Agnieszka Stankiewicz-Kierus dyrektorka wydawnicza Grupy Wydawnictwo Kobiece

Stanowisko Doradcy Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu objęła Ewa Redel-Bydłowska. Ma ona duże doświadczenie z zakresu zarządzania i budowania strategii, a także praktyczną wiedzę z obszarów e-commerce, co podkreśla Agnieszka Stankiewicz-Kierus.

Nawiązałam współpracę z Ewą z uwagi na jej wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu firmą wydawniczą o zróżnicowanym profilu, która w portfolio miała zarówno produkty drukowane, jak i cyfrowe. Bardzo ważne jest też doświadczenie Ewy w e-commerce, związane z budowaniem lojalności klienta i aplikacjami mobilnymi - dodaje Agnieszka Stankiewicz-Kierus.

Doradczyni Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu ma ambitne plany rozwoju Grupy Wydawnictwo Kobiece.

Jednym z moich głównych celów będzie maksymalne wykorzystanie potencjału synergii z platformą TaniaKsiazka.pl, przy jednoczesnym intensywnym wzmacnianiu własnych kanałów sprzedaży. Ważnym elementem strategii będą także social media, które chcemy dalej mocno rozbudowywać. Mimo wysokiego udziału sprzedaży cyfrowej: e-booków i audiobooków, na pewno jest w tym obszarze szansa na dalszy rozwój bez kompromisu w zakresie sprzedaży tradycyjnej - mówi Ewa Redel-Bydłowska – Doradczyni Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu GWK

Ewa Redel-Bydłowska podkreśla aktywność Grupy Wydawnictwo Kobiece, która wydaje kilkaset pozycji rocznie. Docenia również wartość kreatywnego i zaangażowanego zespołu, zróżnicowanego pokoleniowo i osobowościowo.

Zespół wydawnictwa – o czym już mogłam się przekonać – jest bogaty w kompetencje socialowe, promocyjne, sprzedażowe, produkcyjne, logistyczne i przede wszystkim wydawnicze. Cieszy mnie też zdolność do zauważania i przewidywania przyszłych zmian i tendencji oraz eksploracji trendów rynkowych. To daje podstawę do planowania prac związanych z rewolucją AI, czyli automatyzacją i wspieraniem procesów przez technologie oparte na sztucznej inteligencji. Nie zastąpią one członków zespołu, ale pozwolą im na skupienie się na bardziej kreatywnych zadaniach i budowaniu relacji z autorami, czytelnikami oraz partnerami biznesowymi.

Ewa Redel-Bydłowska zawodowo była związana z branżą wydawniczą przez 25 lat. Pracowała m.in. w koncernie medialnym Edipresse Polska, współpracowała z biznesami Ewy Chodakowskiej, jest też współwłaścicielką start-upu: aplikacji WieszCoJesz.

Grupa Wydawnictwo Kobiece istnieje od 2008 roku. Specjalizuje się w literaturze obyczajowej, pięknej, romansach, książkach dla dzieci i młodzieży. Wydaje też kryminały i thrillery oraz szeroki wybór poradników, w tym wiele o tematyce ezoterycznej. W ciągu lat wydawnictwo rozwinęło swoją działalność i znacząco poszerzyło ofertę, powołując do życia kolejne marki. Obecnie w skład Grupy wchodzą: Wydawnictwo Kobiece, MOVA, Papierowe Serca, Young, Świetlik i Illuminatio.

Siedziby wydawnictwa mieszczą się w Białymstoku i Warszawie.

KONTAKT / AUTOR
Monika Kalicka
PR specialist
Grupa Wydawnictwo Kobiece
+48 530 647 077
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.